מנחם סלינס מומחה לצמיחה עסקית
מנחם סלינס הוא דוגמה לאיש שיווק מהאיכותיים והמובילים בישראל.
סלינס עוסק בשיווק ומכירות בעולם הדיגיטל ומוגדר כמומחה לצמיחה, עם התמחות בצמיחה עסקית (growth).
הקריירה של מנחם סלינס מגלה כי מדובר במנהל מחונן שכיהן בשורה של תפקידי מפתח בחברות מובילות ומילא תפקידים בכירים ביניהם ליווי ופיתוח עסקי של חלק מהחברות הצומחות והמובילות בתעשייה.
את התחלת דרכו עשה באתר דה מרקר, כסמנכ"ל המכירות, החל משלב ההקמה ב1999- ובמשך כשלוש שנים. במהלכם תקופה זו ניהל סלינס צוות מכירות וטכנולוגיה, עסק בפיתוח מוצרים ובנית תשתיות ומערכות יחסים עם משרדי פרסום, חברות מדיה, לקוחות ומפרסמים מהגדולים בשוק הישראלי.
לאחר מכן, הצטרף סלינס לפורטל MSN ובמשך כשלוש וחצי שנים, שימש כסמנכ"ל השיווק והמכירות והוביל את החברה להצלחות בשוק המאתגר והמתפתח של הפבלישרס והפורטלים הישראלים . במסגרת תחומי אחריותו הוא עסק במוניטיזציה והטמעה של מגוון מוצרי מייקרוסופט.
בשנת 2007 הצטרף סלינס לחברת פרפורמנס מדיה שאפתנית בשם אדס-מרקט כסמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי. במסגרת תפקידו באדס-מרקט, בנה מערך מכירות חוצה מדינות ויבשות., עסק בגיוס לקוחות בארה"ב, אמריקה הדרומית, אירופה ואסיה והרחיב את יכולות הטרגוט ומודלי הרווח.
בשנת 2010 הפכה אדס-מרקט למטומי ובמסגרת זו, במשך 4 שנים, ניהל סלינס את הקשר והמכירות עם מפרסמי ענק בשוק הבינלאומי, עם מחזור מכירות של עשרות מיליוני דולרים ועשרות צוותי מכירות ברחבי העולם.
במהלך תקופה זו, קודם סלינס וכיהן כמנכ"ל פעילות הסושיאל של מטומי ובמרוצת השנים ייעץ והיה שותף במספר רב של מיזמים ברחבי העולם.